11 november

Hejsan i stugan heuhuehue. Idag var konfan för första gången och det var seriöst längesen jag har skrattat så mycket. Men sen blev det kanske lite väl mycket när vi var på andakt (förlåt vet inte vad det heter eller vad man säger) och så skulle det vara tyst för att man skulle tänka. Åh asså jag fick sitta och spänna mig för att jag inte skulle börja skratta. Det är ju när det är som mest förbjudet att skratta som man gör det hahah. Och sen delade vi upp oss i två grupper kom i en helt okej grupp men skulle väl velat vara med matilda eller vickan eller nått men jaa det kan väl vara bra att lära känna lite nya människor :D Nu börjar snart kt show så ska kolla på det och sen soova. Men ni får hare bra så hörs vi väl imorgon puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0