tisdag 9 november

Hej vinter, typ. Förlåt nu men: JAG VILL INTE HA NÅGON JÄÄÄÄÄVLA SNÖ! Tack var bara tvungen :) Nej men alltså seriöst, om det ska vara snö måste det vara varmt och om det är varmt blir det bara slask. Och slask är det värsta jag vet. Både för det bli blött och äckligt och sen så är det as enkelt att trilla om det inte är saltat eller grusat eller vafan säger man hahah?! Skulle sett idag när jag körde hem från skolan asså haha trillade med hela cyklen måste sett as kul ut innifrån. Så just darför ska det inte vara någon snö. Förutom på julafton för då är det ett måste ;) Nu ska jag plugga lite, sicken plugghäst jag är hihihih. Eller inte.. det blir iallafall att man gör massa andra saker. Men idag har jag ingen träning så det är gött. Okej ska sluta skriva nu.



inte okej!


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

as fin fläta, vem har gjort den? :)

2010-11-09 @ 20:42:30
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0