rubriker suger

Vet ni vad jag har blvit sjukt beroende av? HAHA jungle rumble på king.com! Asså så jäääkla kul! Kan sitta flera timmar i rad och bara spela och spela. Och när jag ska sova så tänker jag på att jag skjuter ner kulorna HAHAHA. Och påtal om att när man ska sova har inte ni någon gång kännt dendär känslan när man är utomlands och har badat mycket i vågor och sen när man ska sova så känns det som man är i vattnet och det är vågor. Tycker inte ni också det? Hahah intressant ämne :):)

Nej men nu ska jag titta lite på älskade pensionärsjävlar och sedan ska jag soova puss

Kommentarer
Postat av: karolina

hanna kan inte du lägga ut en video där manfå se ditt rum hos mamma eller pappa :)



vart har du köpt tröjan på headern <3

2010-11-23 @ 07:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0