presentation

för alla nya läsare jag har så tänkte jag skriva lite om mig så alla vet vem jag är. so here you go!
hej hej jag heter hanna maria ohlsson och jag är en tjej :) jag är 14 somrar och mina intressen är skolan och djur. jag tycker om skolan för där lär man sig mycket och man träffar massa roliga kompisar och massa snälla lärare. och djur gillar jag också för jag har en kisse. inte min kisse utan en katt då. min kisse heter gertrud men min katt heter missan. jag gillar att dansa. iallafall runt en sån stång som ser ut som en brandstång. det tycker jag är roligt. nu ska jag laga falukorv. hejdå =)

här får ni en bild av mig om ni missat hur snygg jag är.


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

naw gumman ingen har misat hur söt du är :')

2010-11-03 @ 22:24:27
URL: http://maatildap.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A ♥

naw gumman ingen har missat hur söt du är :')

2010-11-03 @ 22:25:06
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0