24 november 1 månad kvar :D

Hallooo alla snygga. En måndag kvar till julafton är ni taggade eller? :D Det kan ni ge er på att jag är! Har börjat få lite julkänslor. Om man säger såhär, jag hatar vintern men älskar julen. För den är så mysig och lycklig på något sätt. Älskar känslan dagen innan, man är typ som ett litet barn då haha :)

Kom iallafall nyss hem från skolan och nu ska jag plugga det sista till provet, känner mig rätt säker endå så det är skönt bara lite sakerl som är lite kluuuriga. Sen ska jag på utvecklingsamtal vid 4 och vid 8 är det träning. Puuuss


har ni hört denna när rihanna sjunger ensam? naaa tycker nog faktiskt den andra är bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0