22 november

Haha vill ni veta vad som precis hände? Jo jag satt här tyst och ensam i köket när jag hörde något från övervåningen. Sen tänkte jag att det bara var typ något som trillade. Men sen så lät det ännu mer och ännu mer och jag började typ lipa. Tänkte ju att det var inbrott eller något, men sen när jag tittade ut så såg jag att det var två små killar som stod och kastade snöbollar HAHAH och jag som hade varit så rädd naw :´)

Skolan idag gick snabbt som vanligt även fast vi slutar halv fyra. Hatar måndagar! Men chill i början för då har vi två lektioner och sen håltimma men sen efter håltimman är det inte roligt längre hehe. Imorgon är det iallafall roliga ämnen som bild och hemkunskap fast iofs är inte bild så jätte kul heller för jag suger på det.

Nuuuu ska jag gå och sätte fejset över böcker och börja plugga. Låter väl kul?! Puuuuuuuuuss




hade typ världens fuldag idag. håret i en toffs och världens mest uttjatade tröja JAG BEHÖVER KLÄDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0