21 november

Hejohå. Känner att jag är väldigt bra på att uppdatera, not. Men det spelar ju ingen roll eftersom min blogg är så jävla tråkig ;);) Hehe idag började dagen med match som vi vann med 12-0 så det var göött. Förutom att jag tror att jag har fått inflamation i ryggen vilket inte är alls kul för det gör ont som in i och jag kunde inte ens spela i slutet. Iallafall efter matchen så stannade jag och tittade på 97orna som vann och sen åkte jag och mamma till donken och åt där. Efter det åkte jag ner till sporthallen och träffade clara och så tittade vi på damerna och sen åkte vi hem till henne och där har jag varit hela kvällen. Skitmys, vi tittade på komisare spRäck hehe som jag kallar det för dårå (a) och sen har vi skypat hela tiden med massa retards haha as nice! Tack för kvällen söti :D Imorgon ska jag och vick gå i kyrkan, ska bli jätte kul verkligen! Känner mig så taggad för att gå upp 8! ÄÄller inte, ne så jag kanske ska hoppa i säng nu puuss!

och inga bilder, men känner inte att det behövdes för jag är ju så jävla ful ;):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0