16:29

Asså denna dagen började verkligen katastrof. Orkar inte skriva men det blev ingen gudtjänst för mig för allt fuckade upp sig totalt. Vick fick gå själv och shit vad jag skulle hatat mig om jag var hon. Förlåt victoria♥ Men sen kom hon till mig och vi snackade lite. Jag var helt död så det kan inte varit specielt roligt för henne haha. Sen gick hon vid lunch någongång och jag har bara chillat sen dess. Drogat det där robot någonting attack spelet haha jag suger men det är as kul och beroendeframkallande. Nu ska jag gå och packa dom sista sakerna sen åker jag till pappa. Pusss


är detta verkligen jag?  HAHAHAH satt och läste igenom lite gamla inlägg och det är helt otroligt hur mycket jag har förändrats både personligt och utseende mässigt. Nästan pinsamt att läsa hur jag skrev då fast det egentligen bara är ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0