15 november

Här har vi då en överlycklig hanna :D Provet vi skulle ha tills imorgon är flyttat till torsdag istället NIICE! Kände mig inte alls säker på det så nu har jag mer tid att öva! Slutade halv 4 och har sedan dess bara suttit vid datan eftersom jag aldrig gjorde det igår. Det är rätt sjukt endå att man inte klarar sig utan den eller det gör iallafall inte jag. Fast jo kanske hahaha. Nu ska jag iallfall gå och göra lite vettiga saker, först städa eftersom det ser ut som att det har varit ett krig här inne och sen ska jag plugga och sen ska jag träna. Låter väl härligt? :):) Men det måste endå göras någongång och det är bättre att jag gör det nu istället för att skjuta upp det. Puss


kan någon snälla ta mig utomlands? jag är trött på detta tråkiga vädret och sverige. vill bort till ett varmt land och sola och bada. antingen till thailand igen eller till något varmt ställe i usa. åååh vad nice det skulle vara! papi? (a)


Kommentarer
Postat av: Emilia

om det var tyskan var det tack vare mig (a)

2010-11-18 @ 19:34:35
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0