13 november

Oj vad duktig jag är på att uppdatera, tycker inte ni också det?! :D Hehe kanske inte men ni vet säkert redan att jag bara gör det när jag känner för det. Iallfall igår sov victoria över här och vi hade myyyys. Men den tjejen är ju som hon är lixom HAHA vet inte hur mycket skit hon skrev. Ne men tycker om dig iallafall chipsis :D:D. Och sen idag så vaknade vi vid 11 någongång och gjorde typ ingenting bara lamade oss men det är härlissch. Fick ett litet utbrott också hehe asså jag hade verkligen iiingenting och sätta på mig och jag kände mig så otroligt ful, speciellt när universums sötaste tjej står bredvid och är miljoner gånger syggare.  Jaao och sen var det fotbollsträning för första gången på typ 2 år idag också. Dock as lamt men endå kul, pratade lite om hur vi ska göra nästa år och så och jag hoppas verkligen att vi kommer bli ett helt lag bara vi 96or. Så nu gäller det att alla verkligen kommer på träningar och så för vi har haft väldigt ont om folk det sista plus att vi inte har någon målvakt. Bönar och ber till guud hehe :):) Här kommer tre snögga bilder på en snygging och en fuling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0