vilket datum är det idag? :)

Godmorgon solstrålar, uppdaterade inte mer igår kväll. För att min pappa typ fick ryck o sa att jag inte fick sitta mer vid datan hehe. Låg och kollade på en film istället, den var helt okej. Har insätt hur mycket jag gillar att kolla på film, älskar det speciellt att kolla skräck med vänner haha.

Dagens planer:

Spela match,
tagga nu tjejer! Alla kommer o kollar på östbo klockan halv 12 :)

Typ fixa i det nya huset, eftersom vi flyttar idag

Vara med vickis, vi har inte riktgit planerat än men får se

Kolla när Matilda går modevisning, skit kul jag o vickan kommer skrika när du kommer in hihi :)

Sova över med bäbe, jaupp första natten i huset o då ska vickan också sova där.
det kan ju finnas spöken haha

Där fick ni veta min dag, intressant vah ? hehe. Ah men min uppdatering kommer suga idag också men håll ut. Nästa vecka blir mycket bättre. För då ska vi få bättre internet o en till data, Pappas tjej har en apple så då behöver jag o min syster inte bråka om den. Men ni får ha en bra dag, puss


Kommentarer
Postat av: matilda da modell ;)

ja hörde inget skrik från er? :( :O <3

2010-03-13 @ 22:09:57
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0