Tjing Tjong

Nu var man hemma, har varit med matilda idag. Har varit riktigt kul, vi har haft en lång diskussion haha om kärlek. Båda lägtar efter att hitta den "rätta" HAHA så jävla kul. Ah sen så kollade vi på när herrarna spelade dom vann med någonting kommer ice ihåg. Sen så gick vi typ runt på stan helt öde inte en enda människa. Skam för värnamo, fast det är ju ioförsig ingen nyhet ;)

Bara så ni vet så kommer uppdateringen vara dålig denna veckan. För det är endel med det nya huset vi ska flytta till och så. Men ska försöka så mycket jag kan när jag har tid! :)

Nu ska jag  nog sova för jag är sjukt trött efter denna dagen ! puussssss


bildbrist, aw saknar min nallepuh just nu :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0