SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Varför började du blogga ?


För att jag och Matilda var en gång och då så ville vi testa för att nästan alla andra gjorde det då :)


Gillar du ditt nya hus ?


Ja, det gör jag väl :p


När kommer svaren ?


Nu haha :D


Har du varit tillsammans med någon ?

Nej det har jag inte, aldrig träffat någon jag fallit för eller vad man säger :p


Gillar du någon just nu?


Nepp det gör jag inte


Är du på g med någon?


Nej


Gillar du att blogga?


oftast, men ibland kan det bli lite lamt när man inte kommer på vad man ska skriva :P


Vilket är ditt favortiämne i skolan ?


Jag har alltid tyckt att svenska är kul hehe


Hur ska din dröm kille vara?


Asså jag har ingen direkt ”drömkille” men han ska vara snäll, omtänksam o rolig :)


Är det kul att fylla år samtidigt som jag /tessan


Nej, vill ju ha min dag förmig själv :( haha skämtar


Vilka bloggar läser du? skriv exakt alla


Haha du, det skulle ta flera timmar heh


Favorit smilis ?


:D<3


Skulle du kunna tänka dig att vara en kossa?


Ja, skulle vara riktigt intressant att se hur du har det :D


Kan inte du ta kort på hur det ser ut hemma hos din mamma och pappa ?


Jo, men hos min pappa är det inte riktigt färdigt, så lite roligare att se när det är färdigt eller?


Kan inte du ta kort på ditt favoritplagg?


Kan jag kanske någon gång :)


Är du oskuld?


Ja


Är du rakad?


Om du är så nyfiken får du väl ta reda på det ;)


Vad vill du jobba som när du blir äldre ?


Jag vill och ska bli frisör hehe, näh men som det är nu vill jag det iaf


Favoritblogg?


Kenzas, paows, goos + måånga fler


Skulle du kunna tänka dig att pierca eller tattuera dig någonstans?


Ja, jag vill pierca mig mer än något annat. Men får inte för mina föräldrar :( någon som vet någon som gör det
utan föräldrarnas tillstånd hehe
. Jag vet inte riktigt om jag skulle kunna tänka mig att tatuera mig men jag tycker det är fint att ha något litet på nära nacken eller foten

så jäkla snyggt


Är du nöjd med ditt utseende?


Nej inte så


Varför skildes dina föräldrar?


Lite väl privat fråga eller ? Men min pappa träffade en ny


Är det jobbigt att ha skilda föräldrar?


Ibörjan var de det, men inte längre. Det som är jobbigast är att packa alla kläder haha


Vad gillar du mest, fotboll eller innebandy?


Fotboll ;p


Hur ser den perfekta killen ut för dig, ögonfärg, hårfärg?

Som jag skrev innan har jag ingen perfekta/dröm killen. Men typ att han är lång är tränad hehe. Jag tycker inte att hårfärg o ögonförg spelar någon roll, men brunetter och blåögda är snyggt fast blondiner o brunögda kan ju också vara det haha:)


Hoppas att du blev nöjda mer svaren ! :)
Nu ska jag kolla på
flickan som lekte med elden. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0