onsdag 12.30

Hellu allihopa, nu var man hemma. Erkänn lyckos att sluta lite efter elva hihih, slutade egentligen ett. :). Dagen har varit seg, vi spelade 3 matcher vann en, spelade lika en, och förlorade en. Vet inte riktigt vilken placering vi kom på, men typ 3a av 4 lag. Även om det inte gick så bra, så är det bra kämpat tjejer! Lite otur hade vi bara, bättre lycka nästa år!

Jag börjar få mer och mer vårkännslor nu, solen skiner och det är mycket värmare ute. Bara cpsnön som alla väntar på ska gå bort. Längtar efter att få använda skinnjackan, tycker det är lite kallt ännu för att använda den. Men snart så, så sol fortsätt skina!!


fråga inte vad jag gör, för jag vet aldrig vad jag gör hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0