i just try to be happy,

Nu har ja ätit o duschat och lite sådär, var på träning innan haha fyfan. Först var jag hemma och hade helt glömmt bort att det var träning så kom pappa o bah: är inte du på träning. Jag bah: shiet så jag bytte om på 10 minuter. Sen så kom jag till sammlingen o så joggade laget upp till typ en plan. Och när vi var framme jag ba whatafuck haha så skulle vi spela på snön. Det var ganska kul förutom att det blev snabbt väldigt kallt och blött plus att jag var på lite dåligt humör.

Fattar inte vilken lycka det är när man förstår saker. Haha seriöst, jag fattade inte en sak på matten o så förklarade pappa. Men blir ju typ helt överlycklig okej lite överdrivet med endå hehe.


jag osminkad just nu , men det ser inte ut som det
för jag är helt svart runt ögonen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0