hemma från skolan

Hayy !

Nu var man hemma från skolan, den gick verkligen skit snabbt. Och man blir verkligen mycket piggare när solen skiner in i klassrummet. Matilda och jag gick till willys o hon hade skinnjacka, blev jätte sugen på att börja använda min nu. Jag gillar inte den jag har dock, så jag ska köpa en ny svart lite kortare modell. Men tills jag har hittat en så får jag använda den jag har :).

Nu ska jag bara ta det lite lungt och ta något att äta, var inte alls god mat i skolan idag. Gillar vanligtvis lite fläskpankaka men det var värsta geggan idag. puss hörs sen !



men mina kära konverse har jag börjat använda :)
dock är dom väldigt smuttsiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0