hej solen skiner

och jag är allmänt glad. Vet inte varför men är bara det!, livet känns bara bra helt enkelt. Och det är väldigt fint väder ute förutom fucking snön. Himlen är klarblå och solenskiner, fåglarna kvittrar hehe låter som värsta naturmänniskan men om man stänger ögonen när man är ute känns det seriöst som att det är vår!

Skolan idag var som alla andra tråkigt och segt. Tekniken var nog bäst asså jag borde nog gå till en läkare och kolla upp mig själv asså. Fan va efterbliven jag är ibland, fattatde typ ingenting hehe. Detta är en dålig pil detta är en bra pil hahaha.

Nu ska jag ta och plugga, och då kommer min gladhet gå bort :´(


old pics, men den väcker minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0