egypten pics

Jag har ju inte lagt upp några bilder sen egypten, så tänkte att jag kunde göra det, det är inte så många och dom är skit fula men whatever, jag bjuder som vanligt :)

'

visst fint !:)

men inte så, i sjävla egypten :p

ida, suss och jag haha

pappa, ida och jag

typ världens minsta hamburgare hah

shiet vilken ful bild, the mongofamily ;)

såhär låg vi, vid stranden. gud vad jag saknar

jag haha

syskonkärlek därvah, hosthost

erkänn cool pappa jag har?! HAHA

puss på er bloggläsare :D


Kommentarer
Postat av: lillskiten " enligt dig" haha

HAAAAAAAAAANAAAAAAAAAA JAG HATAR DIG IN I HELVETTET!!!!!!!!!!!!<3

2010-03-07 @ 19:15:51
URL: http://ska skaffa.blogg.se/
Postat av: syrran

ja vi har världens coolaste pappa jag vet !!!!! host host

2010-05-14 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0