det är freeedag

dålig uppdatering idag i know men skit samma hehe :) min dag: skola först kommer inte ihåg så mycket av den, bara att den var seg. Sen gick jag o vickan till henne och typ satt oh snackade och så sen åkte vi till profilen. Gick as dåligt för mig sen kom pappa o hämtade mig. Han körde mig till mamma så att jag kunde packa alla kläder och så. Sen åkte vi till huset som han ska flytta till, skulle varit färdigt tidigare men det blir inte färdigt förens på onsdaf typ så vi ska bo hos min farmor och farfar tills onsdag. Jag kunde ju bott hos mamma men har bott hos henne i två vecker nu så vi skulle "byta" eller vafan man säger. Ah sen körde vi till ica o typ handlade mat och jag hårspray och värmeskydd. Sen körde vi hem till farmor och farfar och dom åkte till sin stuga för dom ska bo där under tiden.

Vet att ingen bryr sig hehe men jag har endå inget att göra så skrev bara lite :)

Men nu ska jag chekkka solsidan, älskar det programet. so hannahumor! haha pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0