6 mars 2010

Heyy solstrålar kom hem för en stunds sen har spelat fotbollsmatch, det gick väll helt okej bara att dom vann med 5-3 snnars var det väldigt jämt. Det är vad jag tycker iaf, fast det gick inte så bra för mig i sista halvlek.

Men nu hörni hehe ska jag duscha för jag gjorde inte det där för pappa hade jätte bråttom för han skulle hjälpa några i det nya huset. Ah och sen ska jag ta och ringa matilda för vi ska va idag. Men ni får ha det jätte bra kanske uppdaterar innan jag åker till Matilda . puss


ÅÅH inte länge kvar tills jag ligger i 40 graders värme eller till och med mer och steker.
thailand snart kommer jag hehe ;)

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

de hade inte varit fel att hänga med! ;)<3

2010-03-06 @ 12:34:45
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0