1 mars!

Hello alla boys and girls

Sitter vid våran gamla dator, skämt o sido för den är ganska ny hehe. Men ah lyssnar lite på musik och kollar bloggar. Tar bara det lugnt helt enkelt. Idag har det varit skola, men nehöö hanna?!?! Hehe iafall det var tråkigt som vanligt. Inget att säga om det, efter skolan gick jag och vctoria till henne, eller först till mig men sen kom vi på att min syster var sjuk hehe. Så vi gick till vickan istället, ska säga er en sak. JAG HATAR VINTERN! Mina skor blev helt fucking blöta, skojar inte det var värsta sjön. Så nu har jag satt dom i ensåndär skotork som vi har. Men det förvånar mig inte om dom är blöta imon när jag ska gå till skolan, för jag är ett sådant otursbarn.. Nu ska jag lyssna på lite till musik och kolla ännu mer bloggar. Jag tror seriöst jag läser flest bloggar i hela sverige. Följer typ 50 st känns det som. Nej kanske inte men endå läser typ allas i värnamo och alla känds bloggare + fler som man fastnar för hehe.

Grattis till den som orkade läsa, länk till den! hehe skämtar


lyssnar på just nu - fireflies owl city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0