vad jag tycker om storbloggarna

Alexandra "KISSIE" Nilsson


Shes a diva. Näh men tycker att hennes blogg är roligast av dom alla för hon är så blåst haha. Hon ljuger om allt känns det som. Skulle inte förvåna mig om hon ljuger om brösoperationen hon ska göra. Plus att hon är på alla och skriver taskiga saker. Men hon är den mest underhållande eller vad man säger:p

Desiree "DESSIE" Nilsson


Tycker att hon är väldigt söt, men förövrigt så är hennes blogg ganska tråkig. Hon känns lite omogen på något sätt fast har bättrat sig lite. Det som är ett sort minus är att hennes uppdatering suger ibland.

Paulina "PAOW" Danielson


Jätte söt tjej bra blogg tycker jag att hon har också hon är inte lika knäpp som dessie och kisse. Känns som att hon är sig själv och inte överdriver. Thats good :)

KENZA


Love her blogg. Hon är sjukt vacker och verkar ha en rolig personlighet. Hon är verkligen 100 % real i sin blogg känns det som. Och hon är klart mognast av dom alla finns inte så mycket att säga, min favoritblogg :)


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

tycker samma, kenzas är bäst :D<3

2010-01-28 @ 17:21:48
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0