saker ni kanske inte visste om mig;)

1. Jag vill jätte jätte gärna bli brunett och typ alla mina vänner tycker också det, men är tyvär för feg är rädd att det ska se konstigt ut på mig och vet inte om jag skulle palla färga utväxten hela tiden :S
2. Jag tycker det är jätte snyggt med navel och tung piercingar vill ha men får inte för föräldrarna får vänta några år till :(
3. Jag har aldrig varit kär i någon och aldrig varit ihop med någon inte ens på dagis haha.
4. Jag hatar folk som ljuger och säger falska saker.
5. Jag har alltid älskat grädde, gillar ovispadd mest haha:D
6. Jag har hela mitt liv sen jag var 6 år velat bli frisör, och det vill jag fortfarande.
7. Jag har aldrig haft jätte många vänner jag har hellre få nära än många som man inte kan hålla reda på
8. Jag har kvar min choklad kalender sen i julas fast det är inga kvar HAHA
9. Jag hatar mina naglar, dom är helt missbildade för att jag bet på dom när jag var liten :(
10.Jag drömmer ofta att jag vore någon annan.
11.Jag har inte världens bäste självförtroeende :p
12.Jag är en väldigt dampig person om man känner mig.
13.Jag är ganska blyg mot nya människor jag inte känner.
14.Jag kan verka lite tråkig ibland fast det är jag egentligen inte haha
15.Jag tycker att jag suger på innebandy.
16.Jag gillar långa killar ;)
17.Jag tycker inte om mitt utseende men om jag måste välja något jag gillar bäst skulle det vara håret.
18.Jag tycker det är roligt att göra sånnahär listor haha:D
19.Jag är mellan 1.68 1.70
20.Jag älskar sommaren som alla andra haha
21.Jag ska till thailand om 61 en dagar lääängtar as hell :D
22.Jag tycker att beyonce är sjukt vacker och har en otrolig röst
23.Jag är en ganska dålig förlorare
24.Jag är inte alls rädd för spindlar och sån´na djur :d
25.Jag vet inte vad jag ska skriva mer nu :) eller jo

26. Mina vänner betyder mest :)


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

den listan var nice, om jag skulle göra den skulle jag ALDRIG komma på vad jag skulle skriva hähähä (a)<3

2010-01-26 @ 20:43:36
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0