nya jeans

Mamma kom nyss hem med ett par jätte fina jeans till mig tyvär var dom lite försmå :( Kunde ha dom men dom var lite för tajta haha. Så hon ska byta till ett par större :D

Vill ni vete en hemlighet, jag har bara ett par jeans i min gaderob och dom kan jag inte använda hah. När jag var mindre hade jag ofta jeans men nu har jag aldrig det för jag har alltid tights eller jeanstights. Och eftersom tights är väldigt vad säger man tighta vid foten så har jag vant mig vid det. Så när jag provar jeans så känns det ofta obäkvämt men nu hade mami hittat ett par som var tighta där nere haha :D

fick jätte lust att köpa någon söt blus nu, det är sjukt snyggt till ett par tighta jeans tycker jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0