jag har huvudvärk

Hej på er :) Gick hem från skolan idag för jag mådde inte bra. Dagen var lång och ganska tråkig hände inget speciellt precis hah mer än att jag efter gympan började känna mig dålig. Det var lite pinsamt för min lärare bara sover du? haha det gjorde jag självklart inte kollade bara ner i bordet för att jag mådde illa. Sen hade vi tyska och då kände jag att jag inte kunde vara kvar längre så åkte hem. Åt lite och sen börjde jag känna mig bättre tror faktiskt att det berodde på det. Nu när jag har varit hemma så har jag bara kollat på tv och vilat. Känner mig bättre nu iaf får se om jag går på innebandyn ikväll.

Har ni också sätt det att det ser konstigt ut när man loggar in på blogg.se? Konstigt tror dom håller på att ändra med något kanske. Går inte att se statistiken.



Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

nej jag vet, blogg.se är helt fucked up ;s<3

2010-01-28 @ 16:24:19
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0