Jan. 30, 2010

Hej på er förlåt för så dålig uppdaterning, men igår så var jag med tessan hela dan och på kvällen sen när hon hade gått så hade jag ingen ork till att blogga. Och idag har jag spelat match sen har jag kollat på min systers match. Och sen när jag tänkte blogga innan idag så har det inte funkat. Helt cp är ju blogg.se nu ju,

Aja berättar lite om igår då. Först kom tessan till mig och vi gjorde lite "sysslor" haha plockade ut diskmakinen och sån skit för att mamma sa det haha. Sen kollade vi på zombieland den var helt okej. Den var inte läskig bara äcklig när zombierna åt haha. Sen gick vi till willys och köpte godis sen när vi kom hem snackade vi lite och så. Sen på kvällen så åkte mamma till hennes kompis så vi var själva hemma. Och då bjöd vi hem massa killar! haha nej jag skämtar bara men vi kollade på the stepfather. Och den var också bra tycker jag lite läskig enligt mej hahah. Sen åkte tessy hem.

Har inget att berätta om idag mer än att vi spelade match och förlorade :( Så nu ska jag gå och kolla tv tror jag puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0