homefromskule

Hej på er kom hem från skolan för en liten stund sen. Asså shite vad halt det är ute, och slö som jag är så pallar jag inte gå så jag cyklar till skolan. Höll på att trilla flera gånger. Inte lite pinsamt att köra som en snigel när det går förbi folk haha. A iaf skolan var väll kul. Roligast idag var victorias citat eller vad man säger .
"Hanna visste du att huvudet väger 10 kilo"
haha näh?
"Jaha men iallafall om man då går o håller på huvudet då väger man ju mindre :D "
HAHAHA

Hah vick goes smarting :) .  Och tråkigast idag var såklart rugbyn :( Det var bara blött o segt. Och håret blev helt lockigt. ↓
Jätte dålig cam bild jag vet. Men eftersom jag inte har överföringsaken eller va fan det heter så kan ja inte lägga in bilder från kameran. Surt :/
Men vi hörs om en liten stund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0