drartillfarmorochfarfar

Nu ska jag åka till farmor o farfar. Farfar har nyligen fyllt år så grattis till han :). Han fyller hela 73 år fast det märks inte han är så pigg och glad. Hoppas att vi får någon god kvällsmat men det tror jag nog är sjukt hungrig haha, det är jag alltid häromdagen åt jag nudlar och kyckling och en riskaka en risifrutti två bananer på en heldag o var fortfarande inte mätt haha helt sjukt. Men kan ju bero på att jag äter för dåligt till frukost.
Men nu ska vi åka hörs när jag kommer hem puss.





























Haha smäxig bild erkänn ;) Märker ni platt hår igen!
Snart har jag nog inga hårstrån kvar för att jag plattar så mycket.
Men får väll dråga håret med sånt där spray haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0