Du är den finaste jag vet.

Hemma från farmor och farfar. Det var mysigt och träffa lite släkt ;) Vi åt god mat, kyckling röra med ris. Och sen busade jag med mina gulliga kusiner Hugo och Max haha så sjukt söta och roliga är dom. Vi lekte sjukhus det ni ;). Haha men sen blev vi trötta så alla sa hejdå och tack till farmor o farfar så åkte var o en hem till sig. Haha och nu är jag här hemma. :)
Vet ni idag är det exakt 7 månader tills det är min födelse dag. Längtar jätte mycket. För det första för att jag kommer önska mig pengar till en data så att jag kan köpa det och för det andra augusti är lika med sommar. Och jag tror inte att jag är ensam om att jag vill ha det ;s.



mina söta kusiner hugo och max en bild från sommaren ♥

Kommentarer
Postat av: H.

Vad gullig du är...Max o Hugo har sjukt söta kusiner dom med...

2010-01-19 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0