20 januar

Home hos mom :)

Åkte hem från skolan till pappa, dagen gick jäkligt fort idag. Och sen skulle jag sätta mig vid datan men då var den inte där för pappas tjej hade den fick seriöst damp. Asså inte på henne men för att datan inte var där haha. Men sen klarade jag mig inte så åkte hem till mamma och satta mig vid datan här istället en positiv med att ha skilda föräldrar, om man vill komma bort så kan man bara åka till den andra haha.

Föresten tycker ni är lite dåliga på att kommentera, asså bara skriv något hej eller något hahh.

Ska kolla lite på andra avenyn nu, fattar inte vad sonm har hänt men innan kunde jag inte klara mig om jag inte kollade men nu så har jag inte kollat på 5 avsnitt scary.



idag har jag på mig skjortan som ni ser på bilden
och ett par vanliga leggings :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0