youre beautiful .

Chacha bloggis :)

Kom hem för en stund sen, har tränat. Det var astråkigt för jag var så himla trött orkade ingenting. Måste börja lägga mig tidigare eller sova längre på morgonen. Det blir det första alternativet ;)

Idag har jag ju varit med matilda,vi gick på stan. Hittade skit mycket saker som jag ville ha. Typ 550 tunikor, har blivit helt kär i de. En kavaj, skinnjacka och mycke mer. Jag köpte en rosa söt tunkia och ett par trosor lägger kanske in bilder på det sen. Efter vi gått på stan gick vi hem till matilda och spelade in massa klipp som vi tänkte lägga in på våra bloggar men dom blev inte så lyckade HAHA.

Nu ska jag kolla olika bloggar och lite så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0