you are like a melody in my head



Detta blir sista inlägget för idag,

jag har blivit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Men man vill ju inte bara sitta hemma framför datan helt själv hela dagarna, eller hur? Då jag är med vänner gör jag kanske några inlägg innan och sen några efter när jag kommit hem eller när den gått. Då vet ni det kära ni ;)

Imon är det första mars och det känns lite skönare för det är ju trottsallt en vår månad. Och jag blir så himla deppig på vintern. Inte för att något kommer ändras så känns det skönt att februari är över.

BTW:idag är det bara 30 dagar kvar till jag åker till thailand WIHOO

inte länge kvar tills man ligger på beachen.
jag tycker inte om mig själv osminkad så thats why :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0