sorry för dåliga uppdateringen


Jag har inte haft tid, igår så var jag med matilda och vi typ pluggade hela tiden och gjorde mat till min lillasyster skit kul ahha. Älskar att överraska folk :) Sen idag har jag varit med matilda och vickan, först var dom sen gick jag te dom. Vi kollade på fjorton suger, den var helt okej. Men vi kunde inte kolla färdigt på slutet för att det dampade sönder hehe.

Nu är jag hemma och leker med min kusin, eller inte hela tiden. Men endå haha, han ville lyssna på måns zellmerlöv så det gjorde vi haha. Han är skit gullig, ville ta kort på honom men han ville inte. Då sa jag att coola killar gör det han bah lite coolt: ooftaa ? haha. Han är 5 år om ni undrar.

hittade några gamla bilder, så såhär ser han ut




jag värsta mongo, men hur söt är han inte? :)


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

ja han är skit sööt ju haha :D:D<3

2010-02-26 @ 21:44:40
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0