neh män hej på däj

No uppdatering idag, och det var för att tänkte att jag inte skulle sitta vid datan tills efter träningen och det höll jag så hoppas mamma är glad för det haha :D. Skolan idag var seg men den gick snabbt. Efter skolan åkte jag mammi och ida till sjukhuset och tog spruta, så att vi inte får några sjukdomar i thailand ;). Sen vare fotbollsträning gick inte alls bra för mig.

I lördags satt jag och pappa och pratade lite, så och sa vi dethär.

Jag.
Fotboll is the shiet. (menade fotboll är bäst)

Pappa.
Men hanna sluta på fotboll då om det är så himla tråkigt !

Jag.
Vaah nä ?

Pappa.
Men varför säger du fotboll is shit då?

Jag.
HAHA men jag sa ju fotboll is the shiet.

Hah lam pappa eller? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0