Nattie

Ska sova nu, har inte gjort något speciellt denna kväll. Har typ bara tråkat som alla andra kvällar. Känner mig osocial på något vis, vet inte varför aja men skit i det :) Träningen idag sög, jag mådde typ illa känndes som att jag skulle spy nicht so rulight.

Har börjat med en liten diet hehe, inte äta något godis på vardagar, äta mer frukter ist för typ kakor och 50 situps varje kväll. Ska ju vara snygg inför beatchen i sommar, hehe skämtar

Men nu hörni ska jag sova, sov söta drömmar pusss♥


en bild från sommaren
jag pappa ida, gangsters hahaha

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh va man sakna sommarn när man ser sånna här bilder :D

kram!

2010-02-19 @ 10:15:03
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: haha, jaa :D<3

2010-02-19 @ 10:48:03
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: H.

Åh vilka snyggingar man har i sin släkt......Puss!!

2010-02-19 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0