hanna har en åsikt / 00.23

Asså jag blir så himla irreterad på folk som dömmer andra innan man känner dom. Tex: åh hon skrattade högt, hon är en sån som älskar uppmärksamhet eller vad tyst hon är hon är säkert en sån pluggis. Jag stör mig oehört mycket på sånna människor. Man ska aldrig döma någon innan man känner personen. Visst alla har säkert dömt någon gång, men ja tycker personligen inte om dom som gör det hela tiden. Om man en gång har gjort något fel så tror alla att man är på ett visst sätt. Speciellt när det gäller kläder också, han klär ju sig som en uteliggare honom kan man inte prata med, osv osv. Jag tror att ni fattar vad jag menar ;) Jag menar inte att jag ALDRIG har dömt någon, men jag försöker iallafall att inte göra det. För jag gillar inte folk som gör det.

Känner mig som värsta vuxna ah vet inte vad, men jag blev så arg efter att jag läst en sak på ens blogg. Btw har säkert stavat fel på dömer och dömma och allt haha visste inte hur det stavades och är för trött för att orka bry mig om stavning.

"döm inte efter yttre, under fårakläderna kan döljas ett varghjärta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0