30 december

Jag är as dålig på att uppdatera, jag vet! Men jag vet aldrig vad jag ska skriva om och sen orkar jag typ aldrig heller. Men jag kan väl skriva lite om vad jag har gjort idag då. Vaknada vid typ 11(!?) och sen gick jag upp och spelade lite sims ofc hehe har blivit helt beroende nu jag skulle inte börjat för nu är jag helt fast. Kommer ihåg när jag en gång satt från när jag vaknade tills jag gick och la mig och bara spelade helahela tiden haha. Iallafall sen gjorde jag mig iordning och sen gick jag ner på stan och träffade matilda. Vi provade långklänningar inne på hm, skit snyggt 8-). Haha sen hade hon träning och jag gick hem och så kom jag hem och eh aa nu sitter jag här och ska spela lite sims höhöhöh pööössssss


 smexigt värre


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

WAUW hett!

2010-12-30 @ 21:05:18
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0