i´m going back to the start

Hejochhååå. Nu är jag hemma igen efter en lika mysig kväll med tesseresen som vanligt. Började i kyrkan HAHA fyyy attan vad segt det var. Det var typ bara 15 pers där inne och vi satt längst fram :). Sen gick vi till hemmakväll och hyrde satc 2. Och jag köpte desperate housewives säsong ett för bara hundra spänn! Inte dåligt det inte! Sen gick vi hem till tessan och tittade på filmen och måste säga att den var riktigt tråkig haha inte alls lika bra som ettan. Sen så sjöng vi lite sådär vackert, tessan spelar så fint gitarr! :). Och nu sitter jag hääär. Pusspussspusssss


bra min mobilkamera är HAHA :):) men såhär gottigt hade vi det med ost och julmust och allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0