free falling

Nu har alla gått och här sitter jag tio kilo fetare efter alla kakor och tårta. Haha kommer inte bli bra om jag ska fortsätta såhär säger jag bara, 2011 ska jag bara äta godis och sånt på fredagar och lördagar och när snön är borta ska jag ut och springa varenda jäkla dag! Haha goooodluck hanna. Nu ska jag väl gå och titta på lite handboll, lilla sverige i final ju :).

Dagens roligaste var mormor. Ida hade fått en sån kalender med snygga killar typ zak efron och så av henne. Och hon ba : dom är väl inte avklädda? Nee sa vi och hon ba ne för då tar jag med den hem. HAHAHAH asså hon menade ju inte så men det var så ruuuligt





tyckte denna bilden var lite passande :D:D:D:D så snyyyggggggggggggggggggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0