hår skor och preeesenter

Asså vad jag har sån panik ångest över tre saker. Det första är mitt hår som är så oootroligt slitet så att det inte finns. Jag börjar nästan lipa när jag tittar på topparna. Det är typ slitet 15 cm fattar ni 15 centimeter!?!?! ÅÅh jag vill ju ha lång och fint hår! Sen för en annan sak också och det är att jag inte vet vad jag ska ha för skor på avslutningen och jul och aallt. Det finns 3 problem, första jag har inga förutom mina fula booooots. Och sen jag hinner inte köpa för jag kan sätta på att det inte finns några fina i värnamo och jag är förfeg för att köpa på internet. Och för det tredje vill jag isånnafall ha kilklack men jag är ju så jävla lång! Och det sista problemet är julklapparna. Jag har bara köpt till 3 stycken och jag ska köpa till 10 stycken. Så himla smart av mig också att jag inte har köpt innan för hela denna veckan är ju pang bajs att jag hinner det. Får typ gå från när det öppnar och stänger på torsdag. Och sen har jag en fråga, vad kan man köpa till en farmor och farfar? help en flicka i nöd tack!



sånna här är så jäääkla snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0