Dag 9&10&11&12&13&14

Dag 9 - Det här är jag beroende utav

Jag är beroende utav min dator och internet, klarar typ mig inte en dag utan det haha :)

Dag 10 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför

Jag skulle vilja byta liv med någon riktigt rik och snygg person för att se om man är lyckligare för det. Vilket jag egentligen tror att man inte är. Men skulle vara as kul att kunna köpa allt man tycker är snygggggt.

Dag 11 - Det här får mig att le

Det som får mig att le är att se andra lyckliga. Ett exempel är om man ser ett annat lag vinna en jätte viktig match och dom blir hur glada som helst, då är det som att jag får ett rus i hela kroppen. Eller ni vet extreme home makeover när de i slutet får se sitt hus så blir jag själv jätte glad. Eller a att helt enkelt se andra människor glada och lyckliga.

Dag 12 - Det här är jag rädd för

Jag är rädd för att förlora mina vänner. Inte att dom dör eller så haha nej utan att glida isär dom. För tänk så får jag aldrig några riktiga vänner igen. Det är jag jätte rädd för att inte ha några vänner i framtiden och när jag blir äldre.

Dag 13 - Det här vill jag ha som jag inte kan få

Kommer verkligen inte på något så jag säger en pool. Haha tomten hos mamma är förliten och hos pappa är det typ berg HAHA 8-)

Dag 14 - Min familj

Man kan väl säga lite att jag har två familjer. En familj hos mamma och en hos pappa. Jag bor varanan vecka med min lillasyster hos mamma och varan hos pappa och hans tjej. Min mamma heter Annelie och hon bor i ett litet mysigt radhus. Jag och min mamma bråkar eller tjafsar varje dag det går typ inte en dag utan att vi gör det. Vi bråkar ofta om småsaker som egentligen är så onödiga och ofta kan det nog vara lite mitt fel att det blir så. Men trotts det så älskar jag henne väldigt mycket och jag kan prata om allting med henne utan att det känns pinsamt eller så vilket är väldigt skönt. Min mamma är rätt tjatig hehe men också väldigt snäll och omtänksam, hon bryr sig inte mycket om vad andra tycker vilket är en liten skillnad till mig hehe. Så aa det var väl lite om henne haha. Och sen har jag då en pappa också som heter stefan. Med min pappa bråkar jag nästan aldrig men när vi väl gör det så blir han väldigt arg haha och jag också för den delen och isånna lägen så hatar jag honom väldigt mycket. Men min pappa är riktigt omtänksam och snäll och vill alltid mitt bästa i alla lägen. Med honom kan jag också prata om det mesta men inte riktigt lika mycket som med mamma. Han är också rätt känslosam heheh naaw och gråter typ till filmer och sånt :):). Han är rolig också och rätt galen inte specillet "stilig" eller så hahhahaa. Och sen bor han tillsammans med sin tjej susanna. Sen har jag en syster som heter ida som är 11 år. Vi tjaffsar rätt mycket och det är ofta hon som retar upp mig istället för att jag retar upp henne. Vissa lägen har jag bara lust att gå och skjuta henne då hon är otroligt irriterande. Och jag tycker att hon ibland skämmer ut sig lite på internet och sånt men hon är ju så liten och har inte så stor hjärna än:D Men om hon vill kan hon prata om vad som helst med mig. Älskar dej syster yster handbollsbrud ;);)  Så det var väl "lite" om min familj haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0