Dag 7&8

Dag 7 - Min att göra innan jag dör lista

Haha så lam för att jag inte kommer på något men aa :

1. Ha åkt till USA
2. Flyttat till en annan stad
3. Ha färgat håret riktigt brunt
4. Tattuerat mig
5. Tagit navelpiercing
6. Skaffat barn och gift mig
7. Badat med delfiner
8. Skaffat ett bra jobb
9. Varit kär ?!?!
10. Gett någon en riktig örfil
11. Rånat en bank
12. Dödat någon 
dom två sista var oseriösaxd

Dag 8 - Mina framtidsdrömmar

Okej har kanske inte riktigt någon men isånnafall att skaffa mig en bra utbildning och ett bra jobb så att jag inte behöver leva på någon annan. Men det skulle ju också vara trevligt med en rik man haha. Sen vill jag också ha 2 barn och bo i en stor stad som kanske göteborg. Så det är väl typ det. Men sen drömmer jag lite ibland om att typ operera mig as snygg och sen typ dra till las vegas och leva livet HAHAHAHA ne men jag vill ha ett helt normalt liv men gärna med lite mer pengar hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0