Dag 19 - Min dag

Okej för att jag inte har något bättre för mig så kan jag väl berätta lite. Vaknade 10 och gick upp vid typ 11 då satte jag mig vid bordet och åt frukost :)). Sen dunkade jag musik och läste massa bloggar. Efter det så städade jag hela mitt rum och toaletten också med volymen på högsta nivå. Sen gjorde jag mig iordning och då var klockan kanske 2 och sen packade jag saker till pappa och sen vid typ 3 kom släkten och vi åt massa onyttiga greeejer. Sen när dom hade gått åkte jag till pappa och där tittade jag på finalen som sverige tyvär förlorade. Sen stickade jag lite och sen å vi och nu sitter jag här på mitt rum med alla saker utspridda runt om kring mig som jag ska läga i byrån nu så heeeejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0