Dag 15&16&17&18

Dag 15 - Det här hade jag på mig idag

Jeans och en brunlila tröja haha behöver nya kläder! Efter julen då jäklar ska jag shoppa!

Dag 16 - En gång då jag gjorde bort mig

Asså jag har säkert gjort bort mig massvis med gånger men en sak som hände för ett tag sen kan jag berätta om då. Det var i matsalen och jag skulle ta mjölk och då trodde jag att victoria kommer bakom och tränger sig före och då säger jag på skoj för jag var ju inte arg ameeee typ lite hårt eller vad man säger så och då när jag tittar bakåt var det en i nian HAHA och jag ba oj jag trodde du var en annan. HAHAHA

Dag 17 - Favorit bloggar

Mina favorit bloggar är kenza, paow och angelicka blick men sen finns det massvis med andra bra som jag läser varje dag!

Dag 18 - Min favoritmaträtt

Haha kuul fråga! 8-) Men jag älskar allt som har med kött och kyckling att göra. Skulle aldrig i hela mitt liv för miljoner kroner kunna bli vegetarian. Sen älskar jag kinamat också!

Kommentarer
Postat av: viiiiiccc.

hahaahhaha hhanna du är så söt :D<3<3<3<3<3

2010-12-18 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0