6 december

Hej blev inte så mycket uppdatering igår men hade verkligen panik efter jag kom hem från julmarknaden för jag hade knappt övat något på redovisningen som var tills idag. Och den gick väl okej, kunde varit bättre och kunde varit sämre haha. Nu har jag hållt på typ hela eftermiddagen med franska revolutionen som ska vara inlämnad senast fredag. Innan fattade jag inte ett enda skit men du fattar jag lite mer än vad jag gjorde innan. Men det är så, om jag bara sitter och är arg och säger att jag inte fattar så går det inte men sen när jag är hemma och är lugn så går det mycket bättre haha. Nu ska jag fortsätta lite och sen kaanske jag gör kalendern, har ju missat 3 stycken nu busigt. :D men pussssss
så heEeEt så het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0