3 december

Är på as dåligt humör. Först var jag på jätte bra humör efter jag kom hem från profilen för då hade mamma köpt en klänning till mig till julavslutningen och så och så var jag jätte glad. Och sen så åkte vi till stan och så fick jag en kavaj också och då var jag också jätte glad TILLS vi satt i bilen hem och jag sa glatt att mamma duvet jag önskar mig egentligen inte navelpiercing utan jag önskar mig bara tillstånd till det. Och jag hade ett litet litet hopp om att min önskan skulle kunna bli sann men då sa hon att det kan jag glömma och då blev jag skit arg och massa och nu är jag på dåligt humör. Hoppas det gör över snart för jag ska snart till matildas pappas jobb för att fixa saker till söndag för vi ska sälja på julmarknaden då. Och sen ikväll kanske jag och tessires skulle trääffas. Men vi hörs puss


carro jag och vick i onsdags


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort!

2010-12-03 @ 21:54:08
Postat av: hanna

hell no victoria hahahha :D:D

2010-12-03 @ 22:49:19
URL: http://hanniiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0