22 december

Juuuuuloooov! Hur härligt är det inte?! Vila upp sig så man är redo för massa nya prov och inlämningar! Haha eller inte, ska bara bli skönt att ta det chill och sova länge på morgonen. Åh sen är det julafton på fredag också häärlisch! Måste dock fortfarande köpa färdigt presenterna, tror faktiskt aldrig att jag har varit ute såhär sent med det. Men problemet är att jag hatar att gå på stan själv för jag tycker att det ser så efterblivet ut haha.

Idag hade jag verkligen en fuldag. Hatar mitt utseende. Och bättre blir det ju inte när man har värsta modellerna till kompisar. Så hade jag damp pågrund av mina fula skor. Så fuula är dom :(


innan jag GICK till skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0