21 december

Brrr vad kallt det är ute! Seriöst typ 20 minus eller nått?! Iallafall dagen började med bowling som gick åt hvete haha gjorde fem strikar och resten var "missningar" sen åt vi på lillakrogen och det var as gott ofc! Efter det gick jag matilda och vickan lite på stan och så köpte jag några julklappar men har fortfarande några kvar.. sen åkte vi till församlingshemmet för att pyssla lite och så hahha vi var inte alls många så det var skiiiit mysigt! Gjorde fem minuters kola och nu har jag rätt ont i magen kan jag säga hehe. Nu ska jag gå och fixa lite inför imorgon uppdaterar kanske senare puss

Btw idag hittade jag ett par sånnahär under när jag var på stan, såg inte riktigt ut så men samma princip. As snygga! Men vet inte eller är nästan säker på att jag aldrig skulle använda dom haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0