2010

2010 har varit så jävla dåligt. Det sämsta året någonsin. Speciellt sommarlovet. Och sen efter sommarlovet hände det något och jag började må väldigt dåligt vilket jag fortfarade gör. 2011 ska/måste bli så mycket bättre. Jag har länge tänkt att jo nästa år, första veckan, första dagen så ska jag börja att vara gladare, äta mindre godis, inte ge upp så fort osv. Men jag tror egentligen eller jag vet att det inte är så enkelt utan man får låta det ta den tid det tar. För hur ska jag, när jag idag började med att gråta och typ hata mitt liv. Helt plötsligt imorgon för att det är ett nytt år vara hur glad som helst. Aja hur som helst så ska 2011 bli mycket bättre, för sämre kan det knappast bli haha.

Tänkte lägga ut bilder från året men jag sket i det när jag insåg att jag knappt hade några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0