2 december

Ja det är bööögarnas fel bögarnas fel haha asså har denna jäkla låten på huvudet hela tiden, fan skulle aldrig börjat lyssna på den för nu är det kööört. Det är bögarnas fel!! Haha iallafall just nu har jag världens megadamp för att min kamera inte fungerar jag klarar seriöst inte mig längre?! Och jag kan inte önska mig en heller för jag önskar mig ju redan en mobil och mer än det blir det ju inte.. ASSÅ ÅÅÅÅÅÅH

Jag hade iallafall tänkt att göra en sånhär varjedagtilljullista som alla andra typ. Tog listan från denna tjejen men jag ändrade på några saker. Nu har jag iallafall något att blogga om haha så får se om jag kommer göra den varje dag annars kommer jag göra några i samma inlägg vilket jag ska göra nu för nu ska jag göra ettan och tvåan.

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första riktiga vän
Dag 3 - 10 faktapunkter om mig
Dag 4 - En nytagen bild på mig
Dag 5 - Min önskelista
Dag 6 - Det här saknar jag
Dag 7 - Min "att göra innan jag dör" lista
Dag 8 - Mina framtidsdrömmar
Dag 9 - Det här är jag beroende utav
Dag 10 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 11 - Det här får mig att le
Dag 12 - Det här är jag rädd för
Dag 13 - Det här vill jag ha som jag inte kan få
Dag 14 - Min familj
Dag 15 - Det här hade jag på mig idag
Dag 16 - En gång då jag gjorde bort mig
Dag 17 - Favorit bloggar
Dag 18 - Min favorit maträtt
Dag 19 - Min dag
Dag 20 - Min bästavän
Dag 21 - En dag jag kommer ihåg
Dag 22 - Något jag längtar till
Dag 23 - Något jag inte längtar till
Dag 24 - Den hemskaste dagen och lyckligaste dagen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0